Priložnost start-upov je tudi prevajanje

Prednost mladih startup podjetij, ki si šele skušajo izboriti svoje mesto pod soncem, je nedvomno lahko jezik. Večjezična strategija, s pomočjo katere je moč enostavno zajeti najširše občinstvo, igra pri predstavitvi produkta, denimo mobilne aplikacije, pomembno vlogo. Prevajalstvo danes ne predstavlja zgolj prenosa besedila v ciljni jezik, marveč tudi sooblikuje večjezični trg, v katerem se srečujejo različne kulture. Za mlade podjetnike je tako ključnega pomena, da se stanju prilagajajo in sledijo procesu globalizacije.

Prednosti večjezične strategije?

Predstavitev novega produkta v večih jezikih med potencialnimi uporabniki prav gotovo spodbudi večje zanimanje. Z nagovorom širše javnosti je moč osvojiti široko mednarodno občinstvo, številne nove odjemalce, ki produkta ne bodo zgolj uporabljali marveč bodo ponudili tudi svoja stališča do predstavljenega izdelka in ponudili izboljšave. Za mlade razvijalce je spremljanje odzivov izrednega pomena, saj lahko tako nadzorujejo in načrtujejo nadaljnji razvoj izdelka neposredno z uporabniki. Vsak nov jezik ponudi poglede novega tržišča, s tem pa več možnosti za izboljšanja.

Vsak nov jezik prinaša tudi več potencialnih kupcev. Prevajanje omogoča enostavno in cenovno ugodno razširitev prepoznavnosti blagovne znamke ali podjetja po vsem svetu. O nadaljnjih korakih so vam v pomoč prav gotovo lahko tudi statistični podatki, ki jih lahko odčitavate na platformah za prenos vaše aplikacije. Tako lahko preverite na katerih predelih sveta je bilo opravljenih največ prenosov ter na ta način vaš izdelek lokalizirate. Če ste vašo aplikacijo šele predstavili in se odločate za vstop na različna tržišča, preverite kolikšen delež prebivalcev ima na novem tržišču dostop do svetovnega spleta, koliko si jih lasti pametne mobilne naprave in katere jezike govorijo. Temu prilagodite tudi vašo ciljno strategijo.

Pa vendar, postavljanje globalnega delovanja podjetja v različnih jezikih, čeprav izvedljiva, ni povsem enostavna naloga. Če ste s poslovanjem šele pričeli, poizkusite jezikovno prilagoditi oziroma prevesti vašo uradno spletno stran. Pri tem imejte ob sebi zanesljivo večjezično prevajalsko skupino, naj bo to prevajalska agencija ali skupina mednarodnih prevajalcev, ki bo sledila vsakemu koraku vašega globalnega delovanja. Ob pospešeni rabi svetovnega spleta in naprednih mobilnih naprav, ki se širi na vse predele sveta, morate biti pozorni tudi na vašo konkurenco. Samo vprašanje časa je, ko bo večjezičnost standard vsakega uspešnega podjetja, z zdajšnjo investicijo časa, denarja in energije v jezik in posledično globalno razpoznavnost, boste lahko še danes  izkoristili prednosti mednarodnega trga ter utrdili vaš položaj.